Prekių grąžinimas

www.top-case.lt elektroninė parduotuvė remiasi Lietuvos Respublikos įstatymais, todėl taip pat vykdo prekių grąžinimo politiką. Įsigytus produktus galima grąžinti įmonei, šiais atvejais:

  • Jeigu Jūsų gauta prekė neatitiko tos, kurią įsigijote elektroninėje parduotuvėje.
  • Jeigu prekės dydis Jums netinka ar nepatiko prekės išvaizda, siūlome Jums ją pakeisti  (reikės mokėti tik už kitos prekės pristatymą).
  • Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos įstatymais, suteikiame klientui galimybę grąžinti įsigytą prekę – procesui įgyvendinti, kaip ir yra nurodyta, suteikiame 14 (keturioliką) dienų. Laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo tos akimirkos, kai siunta yra pristatyta kurjerių arba nuo to momento, kai siuntą yra atsiimta pirkėjo.
  • Įspėjame, jog prekės, kurias norite grąžinti, privalo būti nenaudotos, nepraradusios pirminės – prekinės išvaizdos, vizualinių bruožų (Išskyrus atvejus, kai prekė yra brokuota ar defektuota). Pakuotė taip pat turi būti nepažeista, nesugadinta, nedeformuota. Pastaba – atidaryta pakuotė nėra įvardijama, kaip pažeidimas, jeigu tikslas buvo įsitikinti, jog gautas daiktas atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą.
  • Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
  • Grąžinant prekę reikia nurodyti šią informaciją: užsakymo numerį, grąžinamos prekės pavadinimą bei kodą, pirkimo datą.
  • Mūsų elektroninė parduotuvė įsipareigoja, gavusi grąžinta prekę, kompensuoti pinigus per 7 – 10 darbo dienų.
  • Klientui, panorusiam gautą prekę pakeisti kita, galioja produkto pristatymo terminai, esantys elektroninės parduotuvės nuostatuose.
  • Grąžinti prekes galima tik iš anksto suderinus grąžinimo būdą ir adresą.

Visi modeliai